Nagyon keveseknek adatik meg, hogy természetesen megvan bennük az a különleges képesség, amellyel könnyedén irányítanak másokat. A láthatatlan vezetés képessége egy karizmatikus tulajdonság, egy olyan minőség, ami magához vonzza az embereket.
Amikor először találkozol valakivel, tudatosan megalapozhatod a jó véleményt magadról. Éppen ezért nem követheted ugyanazt a forgatókönyvet, és nem teheted fel ugyanazokat az unalom ismert kérdéseket, amelyeket mindenki más.
Ha azt akarod, hogy emlékezzenek, felfigyeljenek rád és karizmatikusnak gondoljanak nem olvadhatsz bele egyszerűen háttérbe. Neked kell újragondolnod a szerepedet a társas kapcsolataidban.
Nézzünk egy példát:
Számtalanszor megeshetett már veled, hogy amikor ismeretlen emberrel találkozol, a kialakuló beszélgetés ugyan azokba az unásig ismert kérdésekbe merültek ki, hogy például mivel foglalkozol? Vagy honnan jöttél? A beszélgetés egy rövid időn belül ellaposodik és mindketten alig várjátok, hogy kiszálljatok belőle.
Ha azonban kihasználod a kínálkozó alkalmat egy új kapcsolódás kialakítására, a kapcsolataid és a rólad kialakult vélemény is megváltozik. A beszélgetés jó alkalmat teremt arra, hogy megmutasd, hogy szeretnéd mélyebben megismerni a beszélgető partneredet.
A komfortzónádból kilépve vedd át a vezető szerepet!
Nem kell hangosnak vagy fennhéjázónak lenned a beszélgetés vezetéséhez.
Ehelyett passzívan vezethetsz, ha kérdéseiddel irányítod az irányt, és hagy, hogy mások beszéljenek helyetted.
Tehát itt a megoldás. Ha legközelebb van alklamad beszélgetni próbálj meg szerepet váltani, és elszakadni a szokásos forgatókönyvtől. Ahelyett, hogy a tipikus kérdéseket tennéd fel tudatosan irányíts! Légy kíváncsi résztvevője a beszélgetésnek, miközben a beszélgető partnered egyre jobban élvezi, hogy „végre” kifejezheti önmagát!
Ne feledd, a karizma nem azt jelenti, hogy feltűnő vagy, vagy megpróbálsz lenyűgözni másokat. Arról szól, hogy hiteles legyél, és valódi kapcsolatot teremts azokkal az emberekkel, akikkel találkozol.
A karizmatikus viselkedés tanulható
Professzionális email tárgysor, hogy olvasóid a te leveledet nyissák meg először!
Az email tárgymezője az egyik legfontosabb része az emailnek, mivel ez az első dolog, amit az olvasók látnak. Az email tárgymezőjének célja, hogy felkeltse az olvasók érdeklődését és rávegye őket arra, hogy megnyissák az emailt. Az email tárgymezőjének rövidnek,...